Saturday, March 28, 2009

salam pantai timur dan usia ku..


alhamdulillh ari ni genap usia aku 24 tahun,hurmm makin meningkat usia aku,,persoalannya..adakah meningkat amalan aku?ape sumbangan aku terhadap agama samawi ini? apakah khidmat aku terhadap ibu bapa aku?isk..teruk n lagho aku ni,,kene byk pertingkatkan segala-galanya...hurmm..

syukur kehadrat Ilahi,sesungguhnya telah diberikan nikmat kurniaan usia,,masih berkesempatan untuk aku menilai dan terus mengejar akhirat,,,kadang-kadang terbabas dari landasan sebenar,,huuuuuuu takutnya aku.....

usai solat dhuha pg td,,aku sujud syukur kali keduanya....terasa hiba hati ni..pastu aku capai handset aku,terus kol mak...mak ucapkan selamat hari lahir,,semoga panjang umur dan dimurahkan rezki...aku balas ucapan mak,,terima kasih dan mak...terima kasih lahirkan abg mak,,sebak suara ku,,,,tak dapata aku teruskan kata,,aku skang kira berada jauh dr mak aku,,kat terengganu...jauh tu...anak mak..ahaks...

dan hampir hari merangkan ke matahari terpacak aku dikejutkan dengan kejutan yang aku betul-betul tak sangka,,,ada seorang muslimat datang jumpa aku..dan dia bertanya aku,.leh jumpa farid tak?aku cakap la sy farid,aku ingatkan customer aku nak beli buku..rupanya muslimat tu orang tengah sbg menghantar kek kat aku...huk aloh...terkejut wei...

blur aku jap aku tanya sape yang bg?dia cakap _ _ _ _ _ yang bagi...huk huk huk....seminggu ni dia memang wat aku tensen,,tp ini yg dia balas,,huhuhu,,,,terasa dihargai la plak....ahaks...bersorak kawan-kawan kat booth,,kak siti booth sebelah siap nyanyi lagi..isk...malu aku ar......

itu semua rentetan ari ni je,,,,,tp yang lebih penting semakin bertingkat umur,,moga semakin gagah dalam perjuangan,,,,berusaha terus bermujahadah...dan jangan leka dgn permainan dunia....

ape nak tulis lagi ek? cume aku tak sabar nak balik dari terengganu...ari ni last pesta buku terengganu.... kawan-kawan dr publisher lain bertemu dan berpisah,,,jumpa di pesta yang lain pulak....hurm...customer2 lama dtg semula,,,alhamdulillah hubungan aku dengan custumer lama membuatkan aku tersenyum sendiri...sedangkan aku lupakan dorg,,tp diorg masih ingatkan aku...datang ke sini bg semangat n motivasi...kawan-kawan dr sekolah2 berdekatan yang datang menjenguk booth emedia,..isk memory la plak....akan datang belum tentu aku akan ke sini lagi...k ....sekadar ini monolog ku...

p/s;special thanks buat yg msg wish mlm td...kak shairah,husna,ziyah,kidot,n pemantun dr sabah,,,kak yati...ahaks.....doakan ana..sekian.....

No comments:

Post a Comment