Tuesday, June 16, 2009

ngko dau dak???







siapa dia?


hari ni aku nak ajak korang mengenali seseorang insan yang aku anggap macam adik beradik aku,orgnya ensem,,tapi ade mereng n kesengalannya,,dia la abdul aziz abd razak,lebih dikenali sebagai ajiz...
beliau merupakan anak k2 dr 3org adik bradik...adik bradik dia semua lelaki,,phubungan aku n dia akak rapat sejak aku join emedia..dia yg rekomen aku keje kat emedia,ahaks..skang dia dah keje kat PLKN..sbg jurulatih..tahniah utk sahabat aku tu,,semoga dia terus menyumbang utk anak bangsa terutama anak2 agama perlukan didikan,,
kami merupakan satu sekolah dahalu..tapi dia gak satu bilik dgn aku.dari situ perkenalan kami membuahklan hasil..ahaks...

ajiz dan kemera
sikapnya terhadap kemera memang pyh dipisahkan,,bagai isi n kuku bagai aur dgn tebing,,beliau gak suke mengambil gambar sendiri dgn pelbagai posing disambping itu sentiasa muncul dgn idea kretif dlm menghasilkan bebrapa gambar yg agak best..modelnya,,dia sendiri lah...kadang2 bakat dia juga menyerlah dlm pembikinan video..macam video yang dah kami terbitan..agak memalukan gak..bila tgk semula...hurm....ajiz dan perangainya
dia berperagai yg aktif n pasif,,suke melawak,,perkataan ngko dau dak tu adalah cetusan hasil dr dia,,mls plak nak cite asal usul dau dak ni...kalau kami berjumpa,,mesti lawak ade,,paling kurang cite ms kecik2 yg dah 20thun lps jd bualan kami...pun leh jdai lawak....ape yg aku knl mamat sorg ni,,dia jenis tak berkira gak..

ajiz dah fesyennya
ajiz ni agak stailo orgnya,,suke mencuba fesyen2 yg agak up 2 date,tp kadang agak retro,,kdg2 aku meluat gak dgn fesyen2 dia,,tp kdg2 aku tersnyum sorg,,dia sorg yg unik..ahaks....nnt aku sertakan pic2 yg dia wat sendiri..tgk la lagak n gaya sorg kasanova ni...saksikan......

tujuan aku cite hal dia?
aku tak tau knp nak sumbatkan cite dia dlm blog aku...ape faedahnye pun aku tak tau..tp dialah sahabat aku..nnt aku kenalkan sorg lagi mamat yg pening,kwn aku gak..nm dia TOMPOK...dalam idup ini,kita perlukan sahabat yang best,,suka duke bersama..sedia jd pendengar masalah..dan sentiasa ingatkn or nasihatkan klu kita terleka...papepun,,aku bersyukur,,aku tak pnh lg berselisih paham dgn ajiz mahupun tompok...k...
wassalam..



ni la ajiz yg tanpa di make up..


1 comment: